Pages

Monday, May 3, 2010

nobody's know....

salam...
nape aku letak tajuk nbody's know.??
ye..mmg nobody's know...
xde sape yg tau dan rse ape aku rse..
sunyi...?? maybe..oppss..bkn maybe..mmg btul pn aku sunyi..
aku perlukan seseorang dlm hdp aku...
seseorg yg sbg tmpt aku b'kongsi cerita..cerita suke dan duke..
seseorang yg blh lindungi aku..bkn sakitkn aku..
seseorg yg blh hepikan aku..bkn kecewakan aku...
aku xjmpe...
blm jmpe atau pn xkn jmpe..entah lh...
jodoh ditangan tuhan..
ye..aku tau...tp..kdg2 aku rse fobia aje..
setiap kali aku b'cnta..setiap kali tu gk aku akn kecewa..
fed up...
tgu aje lah ek.....
cme nk bgtau kt cni..AKU FED UP B'CINTE..TP..SUNYI LAK..
hahahaha...


3 orang joint lia membebel:

et said...

lom jumpe lagi tu..sabarrr~

cik lia ye said...

serik lah.fobia..lelaki pupus skrg ni

mella said...

huhu...aku phm perasaan ko...
da mls nk mengharap kat manusia...harap kat tuhan je...kalo manusia,msti akn kecewa...
aku sedih, pilu..bile citer psal bercinta ni..
tp 1 je aku nk ckp kat ko..biarla kite kesunyian..asalkn kite dlm ketenangan n kelapangan =)