Pages

Thursday, April 15, 2010

rindu pada si dia...



erm...tgh duk2 renung nota...

hati aku tibe2 rase rndu yg t'amat sgt pd si dia...

atok aku daaaaaaaa........

dh bpe hari da aku xkol dye...

sehat ke x agknye...harap2 sehat lh...

aritu dpt balik kejap aje tgk dia...bese lh org tua..bdn sakit2...

umur dye pn da dkt 90....

aku sedih...aku xdpt nj jga dia skrg ni...arwah wan aku dulu..aku smpt jga..

tkut aku t'kilan aje bile ape2 jd kt dye....and aku xde peluang jge dye

b'banding dgn arah wan aku..aku sgt2 manje dgn tok aku...
tok aku xpndi marah..dgn arwah wan yg garang pn...dye diam aje bile kne mrh...

giler rndu kt atok ler....

erm...hati aku t'sentuh dgn kasih syg dye pd arwah wan...

fuh....mmg nangis aku bile tiap kali rndu kt dia...

aku tau dia sunyi...tp..ape aku dpt buat...dia xnk duk kt umah ank2 dia...cmne lg aku nk nsht...

aku rsu gler klu ade ape2 jd kt dye...

erm...bnde yg pling aku minat skli klu aku blek kg aku kt raub tu..

jmpe tok aku...aku picit jerawat dye...

leka siut...heheheheh....

tok....aku rndu lh kt tok....

0 orang joint lia membebel: