Pages

Tuesday, June 22, 2010

assalamualaikum....

welcomed semua...meh ar luangkan mse jap bce blog aku...
pg2 ni aku terasa satu perasaan yg semacam aje...
aku rse xsedap ht...
(erm...bkn mslh aku xmasak hati aku dgn lazatnye)
kenape lah....sejak dua menjak ni..terase hati aku sedih semacam..
terasa sesuatu is coming for me..

oh what...????
mood aku btol2 gone...
kenapa,kenape,kenape,kenape..
aku nk menangis nih...
ha..da nangis da pn....

juz terasa mcm nk mtk maaaf pd smua org...
pd my mom...i love u so much...
and also to my daddy..adik and angah...

aku ade rse satu feeling yg sgt2 menakutkn...
sometimes..i used to wake up early in the morning...
dlm area kul 2-3 pg..
then...aku terasa menggigil rse takut..
bkn tkut hantu...
but..takut aje lh...

aku cube gk cri pnca nye.
nk kate ptus cnte...
argh....itu xbpe menyedihkan aku sgt....
dh feelingless dh ttg cnte2 ni..
sunyi tu ade lh..sometimes..

but..ape erk...tah ar...

pening2 pk sal ni..
lupe kan aje kejap..aku nk dedicate satu lagu...
ni lgu tema aku...hehehehe

(pelita hidup)
Hidup ini bagai lampu dinding
Yang dinyalakan di malam hari
Apabila minyak sudah kering
Ia kan pasti padam sendiri

Demikian juga hidup manusia
Selama hidup di dunia ini
Bila dah cukup umur usia
Putuslah hubungan di sana sini

Setelah kita tinggalkan dunia
Alam yang lain pula menanti
Apakah kita dapat kurnia
Itu melihat amal dan bakti

Di sana insan cemas dan bimbang
Tak dapat lagi buat alasan
Buruk dan baik akan ditimbang
Kedua-duanya dapat balasan

0 orang joint lia membebel: