Pages

Monday, November 8, 2010

Why Me??????????



Kenapa aku yg perlu hadapi smua ni..
apa salah aku smpi jd mcm ni..
ye.....
aku tertanya-tanya....
kenapa aku..bukan org lain....

aku dh penat menangis...
penat memujuk hati...
terasa takdir itu tidak adil...

aku cuma inginkan kehidupan yg biasa..
apa salah aku sehingga diuji begini..

hampir aku hilang pedoman..
ye..terasa beban yg tidak tertanggung olehku..

tetapi...tuhan masih sygkan aku...
di dalam aku berperang dgn diri sndr..
hanya satu doa yg aku pohon...
"ya Allah...apa pun yg terjadi...jgn palingkan hatiku dan matikan aku dlm keimanan.."

terima kasih Allah....

skrg...prsoalan 'KENAPA AKU?' telah tiada..
hati semakin tenang...
kerana..yg maha Pengasih itu xkn mgkn memberi ujian jika ujian itu tidak dpt ku pikul...
maafkan aku ya Allah...
aku hampir hilang pegangan...

aku tidak ingin meminta2..
aku tidak layak utk itu...
hanya satu....dengarlah doaku..
walaupun apa sahaja ujian atau dugaan...
berikan aku hati yg redha...
aku hnya ingin kasih sygMu...

terima kasih ya Allah....
tiadalah daya upayaku melainkan dgn pertolonganMu...



0 orang joint lia membebel: