Pages

Thursday, October 21, 2010

skrg ni musim org putus cnta...!!!!!!!!




i don't like!!!!!!!!!!!!
aku xsuke tgk perpisahan berlaku..
ianya sgt2 menyakitkan....
stakat ni...aku da tgk beberapa kawan yg aku syg...
putus cinta...

siyes..aku rase sakitnye tu wlupun yg ptus cnta tu kwn aku..bkn aku..
PERITNYEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
aku xsuke...

aku suke melihat mereka bahagia..ketawa...gembira..
aku xsuke melihat mereka menangis..
ianya buat aku jd sayu...
aku terbayang pulak waktu aku putus cnta..
erm..lg lah aku sedey...
klu blh..aku xnk mereka rase...

tp..apakan daya aku hanya insan biasa sahaja..
Allah memberi kan mereka dugaan untuk memberi hikmah kepada mereka..
aku doakan yang terbaik utk rakan2 yang sgt2 aku syg...
u know what...
i love u all dear..

sabar lh rakan2..aku tau kamu smua lbh tabah berbanding aku...
aku doakan kamu dpt yg lbh baik dri yg sebelumnye..

mgkn dgn perpisahan itu....
Allah mahu kamu lbh dekat pdNya.

rakan..doakan aku juga....
aku syg kamu smua...
semoga persahabatan kita diberi rahmat dari yg Maha memberi rahmat...

0 orang joint lia membebel: