Pages

Monday, May 2, 2011

Siapa Aku

hari ni aku tibe-tibe aje rase nk menulis lagi..
aku nak menulis tentang siapa aku..
eh..kadang-kadang aku pun xtau siapa aku..



- bercita2 tinggi tu yes..indeed..tapi bab serius tu...hurm..xselalu aku serius..dlm hal2 tertentu je..
- sensitif..?? actually yes..tapi aku xtunjuk sgt..aku diam aje if aku terasa..
- mmg senang kne selsema..cis..
- cukup sayang kanak2 and suke duk umah..ha..betul sgt lah ni..
- setia..?yes..kadang2 pening pale gk..lau dh sayang..sayang je lah smpai org tu dh betul2 xde..nk try poye2 dgn org len..tpi..cm xreti lak..dh try buat..tpi..xbuleh..ciss lagi..
- cemburu..??yes..aku mmg kuat jugak cemburu..tapi xtunjuk sgt..



ha..aku mmg keras hati sikit..tapi xlah keras sgt..keras sikit aje..ade org tertentu yg boleh cairkan..cissdell..



- oh..aku pendendam ke..agaknye kot..
- ha..kan aku da ckap aku keras hati..hanya org tertentu aje dpt lembutkan..
- cintanya pandang pertama..ha...yayang..bace nih...!!hahaha
- yg last tu agak kejam sbb terlalu terang dan tidak berkias..


murah dgn senyuman..aku suke senyum..hanya satu sebab..kalau aku senyum..bibir aku xnmpk besar sgt..
tu lah pasai..cisssss..


ramalan-ramalan mcm ni..xde lah semua nye betul..
sipi2 aje..

1 orang joint lia membebel:

Khairil said...

haha...senyum, senyum...