Pages

Thursday, December 16, 2010

aku sesat..????

bile aku celik mata..
aku pandang kiri..aku pandang kanan...
lar...
aku kat padang pasir..??


aku sorang2...
aku takut...
aku sunyi..
aku menangis...
tp..xde sape2...
aku cube jerit..panggil org..
tp..xde sape dgr..

mcm tu lh aku rasa...
sunyi nye aku rase..
tp..aku lost dlm diri aku sndr..
aku sorg2..
walaupun aku bgtau beribu2 org bahawa aku sunyi pn..
org xkn dgr ape hati aku rse..
org cme akn simpati aje pada zahir dari muke aku yg sedih..

setiap kali aku tdo..dan aku bgn..
aku rasa aku ALONE sgt2.
aku cube kol kwn2 yg rapat..
cube utk menghepikan hati aku...
tp..lepas tu..aku ALONE smule..
smpi bile aku nk bergantung dgn kwn2 utk hilangkan ape yg aku rse..

aku tercari2..ape yg aku nk...
kenapa aku mcm ni..
ibarat aku nk menggapai awan kt langit..


aku cube cari kawan..cari kenalan..
tp..itu bukan diri aku..
aku xreti nk berkenalan..

satu hari aku terduduk..
menangis lg..
hati aku sebak..
aku sujud..aku adukan pada Dia..
aku menangis semahu2 nya.,



tp..hati aku lega..
rupa2nya..aku inginkan Dia..
aku terlupa bahawa hnya DIa aje yg blh ringankan beban hati aku..

salah aku..
da lama aku tgglkn waktu2 utk bersamaNya di sepertiga malam...
salah aku..
aku yg menjauhkan diri..
bkn Dia yg tgglkn aku...
salah aku...
maafkan aku...



0 orang joint lia membebel: