Pages

Friday, December 24, 2010

diari hati seorang lesbian..



oppppppppppppssssssssssss....
aku bukan lesbian k..
ni bukan dari hati aku..
tp..dari hati seorang lesbian...
bace elok2..
BUKAN DIARI HATI AKU..


ade insan2 yg aku syg..
jadi pengkid..lesbian..
aku xupaya nk bawak diorg supaya berubah jd perempuan sejati..
bersikap normal mcm wanita2 lain..
aku cume berupaya mendengar tanpa ada rase putus asa..


ada beberapa org insan yg sgt aku syg dlm hdp aku..
jd pengkid...
aku xpnh sokong ape yg terjadi pd diorg dan aku xpnh hina..
ade sbb kenapa diorg jd mcm tu..
dan aku lak..insyaAllah setakat ni..
xpnh terdetik dihati aku utk jd begitu..
mtk2 Allah sntiasa ingtkan aku..


alasan yg buat diorg jd pengkid..:


-dikecawakan oleh insan bernama lelaki..


-kurangnye pergaulan dgn org pmpn utk mengajar mereka menjadi pmpn yg lemah gemalai.


-hdp dirosakkn oleh lelaki..(kena rogol atau sebagainy)


-hormon lelaki lbh byk..


-masalah dalam keluarga..


-kurangnye kaum lelaki yg blh diharap..






-lelaki xdpt fhm hati pmpn seperti pmpn memahami hati pmpn yg lain..


- dan jugak sbb2 yg lain..


tapi..ape2 pn sbb dan musabab nye..
hakikat hidup ni bkn senang tu jgn jadikan punca utk putus asa..
insyaAllah tuhan akan bantu walau sesusah mane pn perjalanan hdp kite..
ape pn fitrahnye..bersyukur dgn ape yg dikurniakan..


mgkn aku xrase..sbb aku bkn ditempat diorg..
tp..aku fhm..bukan senang nk beat sesuatu dari dalam..
hnya Allah aje yg dpt bantu..


p/s: kan bagus klu lelaki dan wanita tu tahu utk menghargai sesama sndri..bukan merosakkan..dirosakkan dan ter'merosakkan"..nk buat mcm mane.."Allah tahu apa yg kita smua xtahu.."
dan sesungguhnye ape yg berlaku ada hikmah..


pada insan2 yg aku syg tu..
walaupun kadang2 aku layan aje kerenah korang.xbermakna aku sokong..aku mmg sayang..syg korg sgt2..
aku xberdaya ape2..aku hanya mampu doakan supaya Allah tunjukkn korg jalan yg sepatutnye...





4 orang joint lia membebel:

azrie shariel said...

sian.. nk uat gumane dh masyarakat kite ni nk rosak.. sbb tu kite ni kene bala banjir, musim pelik2, ekonomi pon mcm da truk.. salah kite sume..

azrie shariel said...

sian.. nk uat gumane dh masyarakat kite ni nk rosak.. sbb tu kite ni kene bala banjir, musim pelik2, ekonomi pon mcm da truk.. salah kite sume..

Anonymous said...

aku pnh jd sperti tu dlu..payah nk ckp np aku mcm tu..parasaan suka pd pmp kuat lam ati aku dr aku kecik lg..aku jd suis bila kenal pmp kt u dlu..ktorg kapel n hidup spti psgn somi isteri..time tuh dia sglanya,aku rela wat apa pn utk dia..lam ms sm aku kapel dgn laki jgk,laki2 tuh try ubah aku,nsht aku tp aku bukan kerak nasik kot..tu yg xpnh nk dgr nsht sape2..las2 pmp tu kecewakn aku..bkn skali tp bkali2 shgga aku tawar ati n serik..sdbbkn byk sgt hal dia wat..dia wat aku cm sampah..nk amek,xnk buang..senang dgn jantan,susah cari aku..cmtu lah smpi bkali2..dekat2 spuloh kali lah dia wat aku gtu..so bila dia cari aku lg,aku dgn brni n tekad buang dia gk utk ptama kali wlo pon aku cintakn dia..hmm..tuh lah penamat utk semua..aku tekad xnk dia g wlo aku menangis bebulan2 utk lupakn dia,dia merayu pon aku wat xlayan..akhirnye tuhan bg aku hidayah brgkali,aku ubah diri aku pas aku kenal sorg laki nih..die baik sgt,aku gk mntk maaf dgn bekas pakwe aku dlu..aku dh bubah wlo lam diri aku ada lg rasa sikit2 ah suka kt pmp, sbbkn aku ni jenis setia,aku juz suka pmp tuh sahaja awal n akhir..dia lah yg terakhir itu janji aku..n dia gk xkn penah ada lg lam kehidupan aku skrg,tu jnji aku gk..wat serabut aje ada dia..........doakn aku bubah 100 persen ok..AMIN. sekian.

azrie shariel said...

ya allah... beri lah aku petunjuk dan hidayah-MU... dan berilah petunjuk dan hidayah-Mu juga pada gadis ini... jadikanlah perubahannya perubahan yang baik... mudahkanlh usahanya.. Anugerahla pd aku dan gadis itu nikmat iman dan nikmat Islam yang telah dirasai oleh para nabi, para sahabat, para syuhada..