Pages

Sunday, December 12, 2010

anjakan parastigma...wah..ape ade hal...??!!

sejak aku berkecimpung dalam arena
kesusahan..kesedihan..kekecewaan..kerungsingan..
dan jugak kebengangan akhir2 ni..
mule2 mmg aku rse down..

tp..skrg..kire orait lh..
ade lh sikit nur ke 'hepi' an dalam jiwa aku..
ok lah...
jantung dah semakin tersenyum..
ececeh...


(mcm ni lh jantung aku tersenyum)

tgk jantung aku sengih mcm ni...
mgkn jantung aku sehat walafiat..

jiwa semakin hepi apabile menatap gambar suami kesayangan aku tiap hari


(lalink..anje tau lalink bz sikit..tp..xpe..anje kn tgu lalink pulang)

hehehhee...i setia pada yg 1 tau lalink...
klu tgh nk marah2..
tgk gmbar suami sndr..
mmg sejuk je hati...

note: mmg ramai yg ingin menghancurkan rumah tgga aku..tp..aku sabar..ish...

mode: walawei...ade perubahan anjakan para-para aku perlu lakukan..

2 orang joint lia membebel:

Anonymous said...

mcm TAHHI menatap wajah suami (gamba di atas) setiap hari kihkihkih

cik lia ye said...

hahahha..bese ar..suami dowh...nk sejukkn hati yg tgh marah.,..