Pages

Thursday, August 26, 2010

THE ARRIVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


( SENI BINA YG JUGA SIMBOL MATAHARI BAGI PENGAMAL2 AJARAN PURBA..ALERT LH DGN KEADAAN SEKELILING)
Semalam aku marathon tgk all the video of the arrival…
Sedang2 terleka dgn keindahan dunia yg sementara..nasib bek ade video ni utk sedar kn dri lena yg amat pnjg…
Pergh..mukadimah b’bunge2…
Aku rase org2 yg bergelar muslim tau ape itu dajjal…
(klu xtau..sile google..jgn war2kan kepada umum bahawa anda tdk tahu..)
Aku bkn org alim ulamak atau tokoh agama utk ulas perkare ni…
But..aku hnya seorg insan yg ingin hidayah dari yg Maha Pencipta..
Video2 yg aku ckp td tu..bgos utk korg sedar yg kite smua dh diambang kiamat..
‘Bkn diambang merdeka ye..’
Bln2 puasa yg cukup mulia ni..aku hrap diri aku dgn kwn2 yg len tmbh2 kn amal..
Dan jugak plg pntg kukuhkan iman kite yg rapuh ni…
Semoga kite bkn dari kalangan org yg t’pedaya dgn dajjal..
Knapa aku ckp mcm ni..???
Yelah..jgn ingt, hnya kerana dlm ic korg ade t’tulis perkataan islam,
Korang akn mati dgn care islam…
No..no..no..
Itu bkn jaminan…
Penjamin sbnr adalah iman,taqwa…iman xde t’tulis dlm ic okke..??
So..kite sbgai hamba yg selalu bt dosa ni,moga2 diberi hidayah..
Ckp psl dajjal..xkn xmo ck sal imam terakhir kite…imam mahdi..
Yelar kn…dh ckup sedia ke kite dgn kdtgan beliau..??
Aku..??fuh..scara jujur nye..blm…
Korg..??entah lh..tnye diri sndr..harap2 kite xt’silap dlm memilih..
Aku suggest kn korg tgk the arrival ni…
at lest ade sedikit ke alert an difikiran kite smua
ni link nye...
jom kite same2 doa..supaya kite smua bangun dari lena yg panjang td..

0 orang joint lia membebel: